Bloggare med makt

Johanne Hildebrandt skriver idag ett träffsäkert och tänkvärt inlägg om den lista över Sveriges mäktigaste personer som Aftonbladet sammanställt. 

Två bloggare återfinns på den listan, Blondinbella (plats 81) och Alex Schulman (plats 55). 

Johanne skriver att detta är bara början: 

"Alla kan göra sin röst hörd, alla är lika mycket värda och snart kommer fler bloggare vara med på listan över Sveriges mäktigaste.

Det är demokrati på riktigt. Inte undra på att så många är nervösa."

 

Vad tror ni? Tror ni bloggare blir mer och mer inflytelserika? Och vem skulle ni vilja se som vår nästa maktfaktor i bloggvärlden?


Kommentarer
Postat av: söta sara

bara inte kissie så....

2008-12-28 @ 15:13:16
Postat av: Jensa

Vilken tur att vi har ett par kändisbloggare med så mycket makt, lovar gott inför framtiden...

2008-12-28 @ 16:17:43
URL: http://yksi.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Fyfan, detta med att blondinbella tipsar om att skriva kommentarer till kända bloggare som stina-lee skrev om.



jag blir så FRUKTANSVÄRT ARG.

och då ska jag säga dig/er, jag har enbart besökt blondinbellas blogg max 5 gånger. så fucking lite bryr jag mig om henne.

2008-12-28 @ 16:31:39
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Celine

Jag skulle gärna se att bloggar med innehåll som är välskrivna och smarta får större inflytande och inte bara bloggar som hånar andra eller handlar om shopping.



Jag tycker ni har en bra blogg, för ni skriver bra om de saker ni tar upp, och här har jag lyckats hitta några bloggar som jag säkert inte hittat till annars. Det är så svårt att hitta bra och okända bloggar!



Fortsätt så!!

2008-12-28 @ 16:49:46
Postat av: BAJSDAGBOKEN

EN ANNORLUNDA DAGBOK MED BILDER!!

2008-12-28 @ 17:02:22
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahah, åsiktslösa Kenza som maktfaktor!!

2008-12-28 @ 21:40:12
Postat av: Bloggtipsarna

Celine - tack för berömmet!

/ Bloggtipsarna

2008-12-29 @ 21:25:09
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0