Blondinbella ratar svärföräldraras mat

Det är inte alltid lätt att ha svärdottern på besök - speciellt inte om man bor i Norrland och svärdottern verkar ha ett djupt inneboende "agg" mot det mesta som förknippas med just norrland.

Blondinbella är ju som ni vet på besök i Örnsköldsvik hos Storstadspojkens föräldrar. Det vanliga i sådana situationer är ju att man äter det som bjuds hos värdfamiljen - men detta gäller inte Blondinbella. När det serveras rätter som denna anser hon att gränsen är nådd och tackar nej. Vi hoppas att hennes svärföräldrar inte tvingades stå och laga alternativ mat till sin gäst - men det behövdes nog knappast, hennes pojkvän är ju en feeder så det löste sig nog med ätandet iallafall.

(Ska vi vara ärliga så känner vi nog ändå en liten förståelse för att man i vissa lägen inte är så sugen på just det som bjuds) :)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, men jag tycker ju att 'söla' är grymt gott. Fast som veggi så får mitt tunnbröd doppas i grönsaksbuljong istället för skinkspad. (Jag är ju iof norrlänning så det har väl med det att göra)

2008-12-30 @ 21:30:15
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: Sophie

skriv om 17åriga kissies drinktips tillnyår.. hahahahahahahha säger jag bara

2008-12-30 @ 22:03:12
Postat av: Emms

Den maten såg faktiskt ganska äcklig ut.

2008-12-30 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0