Jakten på skönhet

Både Katrin Zytomierska och Linda Rosing försöker bli snygga. Katrin inför kvällens Idol-final och Linda inför sin plåtning till Kanal 5:s tidning idag.

Katrin har jagat klänning i butikerna, solat solarium och somnade med hemorrojdsalva under ögonen igår.

Linda har spenderat veckan med olika behandlingar, färgat sina bryn och fransar, solat solarium och gjort hårförlängning bland annat. Det bästa är ändå när hon i onsdags kväll sa: "så dom här dagarna ska jag ägna mig åt att vila ut så jag blir snygg på bilderna." 

Tänk om hon verkligen skulle lyda sitt eget råd, det tror vi skulle gett större effekt än diverse yttre påverkan.

Kommentarer
Postat av: Valpen

Nå, att sitta hos frisören, sola solarium och få ansiktsbehandlingar känns ju nästan som om det är samma sak som att vila..



..but then again, jag krälar i en verkstad hela dagarna. Att vaxa bikinilinjen hade varit mera vilsamt.

2008-12-12 @ 18:42:47
URL: http://www.valpen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0