Marie Picasso - ny bloggare

Marie Picasso har börjat blogga på improveme.se. Hon har än så länge bara hunnit med tre inlägg, varav endast ett hade något innehåll, så det börjar ju inte särskilt lovande. Men det kanske inte är Maries fel då hon skyller på tekniska problem.

Hon utlovar i alla fall:
"Detta kommer inte vara en "plutmunsblogg". Inte heller en " jag vill klanka ner på andra för att jag själv är ynklig och tom i själen blogg". Och faktiskt inte heller en så mycket " detta är mina outfits blogg". Utan mera... funderingar... själen... styrka... tankar...kärlek...jobb..musik och allmänt struntprat."

Kommentarer
Postat av: festival utopia

Hej!

Imorgon (6/12) drar festival utopia igång på UNO och klubben Stolthet och fördom i Karlstad!

På UNO mellan 15-23 (16 år, alldeles gratis, västra torggatan 16), på Stolthet och fördom mellan 22-02 (18 år, 80 pix, Tar EJ kort, liveakt av punkbandet Vicious Irene, Vikengatan 8).



Kom dit och se Maud Lindström, nya stjärnskotten little marbles, Ismael Ataria, gå på dj:workshop med Hajpojken och Maruschka eller på skrivarworkshop med Maja Hjertzell (otroligt uppmärksammad för sina böcker ”före och efter bella” och ”henrietta är min hemlighet”). Eller se på film på bioduk, pyssla i pysselrummet eller häng i caféet. Vad du än gör:



Det kommer bli storslaget!

2008-12-05 @ 10:07:02
URL: http://www.creativefeminism.se
Postat av: Rimbloggen

Alltså det här med konstnärsbloggar, jag vet inte. De är smått pretentiösa. Kanske om Suzanne Cezanne skulle börja blogga, då skulle jag bry mig.

2008-12-05 @ 19:42:58
URL: http://rimbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0