Marie Picasso visar upp sig

Marie Picasso får ständigt gliringar om sin vikt, och det senaste är tydligen att hon blivit kallad för strandad val. Hon reagerar på det med att lägga ut en bild på sig själv så alla får se hur en strandad val ser ut.

Vi tycker det ser ut som en ganska normal och vanlig kropp som är slankare än genomsnittet, och med större byst än genomsnittet, till och med vackrare än genomsnittet, men vi ser ingenstans något som ens påminner om en strandad val. Man kan inte låta bli att undra vilka referenser (eller mediciner) folk går efter som kallar henne för fet?

Kanske är det så att det som provocerar folk mest är att Marie verkar må bra i sin kropp och att hon är nöjd med sitt utseende? Det verkar vara något av det värsta man kan göra, att säga att man är lycklig, mår bra och är snygg, samtidigt som man inte är en "size 0"? De som verkar må sämst är de smala som ständigt strävar efter att bli smalare.

"Är det inte dax nu att man skriker, att man säger att nu fan får det vara nog??"

Kommentarer
Postat av: bambi

Jag håller med dig om att Marie har en skitsnygg kropp. Jag börjar acceptera min kropp nu, 3 månader efter jag födde min son... helt plötsligt så inser man hur smal man var innan (nu känner jag mig "normal")!

2008-12-21 @ 13:12:15
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: bambi

Kolla gärna på dom roliga kontaktannonserna jag hittade föresten ;)

2008-12-21 @ 13:13:05
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Marie PIcasso

Oj vad glad jag blir, verkligen. Tack så hjärtligt !



Fint och väldigt kvalitativt skrivet också !



Önskar er en varm jul med skratt å god mat / Picasso

2008-12-21 @ 20:37:23
Postat av: Lotta

Skulle jag ha en sån mage som henne skulle jag vara lycklig.... :)

2008-12-21 @ 21:04:58
Postat av: Mamma till två sessor

Marie är supersnygg!!!

2008-12-22 @ 21:19:19
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0