Törstsläckande vitaminer

Hos Kryddburken får vi tipset om Vitamin Wells vitaminer på flaska. Dryckerna är okolsyrade och innehåller vitaminer, mineraler och ämnen som ingår i kroppens naturliga ämnesomsättning.  De har dessutom en låg sockerhalt (mindre än mjölk och de flesta läsker och juicer).  

Flaskorna finns att köpa bland annat på Apoteket och Pressbyrån och finns i fyra smaker:

Röd Grapefrukt
Vitamin Care : Hår, hud & naglar.

Citrus Fläder
Vitamin Defence : För kroppens immunförsvar.
 
Grönt äpple
Vitamin Everyday : Dagligt tillskott av vitaminer & mineraler.
 
Citron Grönt te
Vitamin Recovery : Återhämtning efter sport & ansträngning.

Dryckerna är tänkta att fungera som alternativ till läsk, juice och liknande och är helt klart värda att desta tycker vi. Vem är inte lite slutkörd nu när julklappar ska köpas och det ska städas och fixas en massa?


Kommentarer
Postat av: Sophie

de är skönast när ni skriver om Kissie. fortsätt me de ;)

2008-12-21 @ 11:29:36
Postat av: Emms

De där ska jag testa. Jag behöver en energikick. Kan det inte bli vår snart?

2008-12-21 @ 20:44:01
Postat av: enkickboxares

jag har provat "citron och grönt te". den är kalasgod. jag hade åkt på värsta halsflussen och skulle läggas in med dropp för att jag var s uttorkad. men jag vägrade och lovade att få i mig vätska. jag köpte en flaska på apoteket. såååå god. med halsmandlar stora som tennisbollar gör det svinotn att svälja. men jag tömde hela flaskan. så god var den. mums! rekomenderar starkt! inte nog med att den är nyttig, den är god.

2008-12-23 @ 01:01:12
URL: http://enkickboxares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0