Kenzas ögonfransteori

Kenza har en teori om att mascaran på det öga man målar sist alltid blir sämre. Vi vet inte, stämmer det? Det är inget vi tänkt på tidigare i allafall. Däremot att det är svårt att lyckas lika bra med ögonskuggan på båda ögonen. När partyskuggan äntligen är perfekt på ena ögat - så är det alltid något som är annorlunda på det andra. :)

Kenza lämnar i allafall ett "bildbevis" på hur olika mascaran är på hennes ögon idag. Ena ögat ser enligt henne själv ut som Bagdad. Vi tycker båda hennes ögon ser snygga ut.

Vad tycker ni? Blir mascaran olika för er? Eller ögonskuggan? Eller lyckas ni få till det perfekt på båda ögonen varje gång?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha :) Jag har båda problemen.

2008-11-19 @ 13:46:53
Postat av: Daniel - Ordbajsarna

Bra blogg! Har precis hittat hit. Verkar vara ett bra ställe om man vill hålla sig lite uppdaterad i bloggsfären :-). Ni föräras med ett bokmärke i min fina webbläsare.



Ang. inlägget, kan det inte vara så att andra ögat blir sämre (förutsatt att man köper teorin) för att man har blivit trött i handen?. I så fall kan man måla ett öga å sen vila i fem minuter för att sedan ge sig på nästa? Eller skapar det någon form av störning i sminkningsrytmen? Jag har egentligen ingen aning då jag sällan sminkar mig, kille som jag är. Jag försöker bara hitta en lösning på denna problematik.



Ha det gott!

2008-11-19 @ 14:09:53
URL: http://www.ordbajsarna.se
Postat av: ccarro

KENZA har helrätt! bagdad var ordet!

2008-11-19 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0