Två veckor kvar för Kissie

Två veckor kvar för Kissie med normala läppar. Nu har hon bokat tiden för sin läppförstoring. Vi hoppades att hon skulle lagt ner den idén, men uppenbarligen inte.

"Dom flesta har ju varnat mig för att förstora mina läppar då folk redan tycker dom är stora och att jag kommer få en clown effekt men icke, jag kommer inte spruta in så mycket som det går som vissa andra bloggerskor (no names..)"

Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken eller Man ska inte kasta sten i glashus kan kanske vara på sin plats...

Kommentarer
Postat av: Julia

kommer bli så fint...

2008-11-17 @ 15:12:51
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Amir Akrouti

var visserligen jag som bokade och inte kissie, ska ni snacka skit om bruden så kom med rätt information.



patetiskt! :)

2008-11-17 @ 15:29:53
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 15:38:49
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Anna

Hon kommer ju att se förjävlig ut. Ser hon inte att hon redan har stora läppar?!?

2008-11-17 @ 18:07:44
Postat av: Hatar Amir

Amir, om de var du eller Alexandra som bokade var irrelevant, ni är fula nu och kommer vara fula med stora läppar också. Väx upp för in i helvete.

2008-11-17 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0