Vem vill träffa Hitler?

Olle Hallberg är en favoritbloggare, han skriver både roliga och läsvärda inlägg. Idag handlar det om en av människosläktets mest ställda hypotetiska fråga: "Om du fick träffa en person, död eller levande, vem skulle det vara?"
Och hur det alltid är nån sjuk jävel som svarar Hitler.

Och det brukar motiveras i stil med:


"Näe men jag skulle tycka att var intressant att se hur han var som person, och se hur han tänkte och så..."


Men hallå i blåbärsskogen eller?
"Se hur han var som person"...


Läs fortsättningen här

Vi ställer samma fråga här - vem skulle DU helst vilja träffa?
Vi skulle nog välja Jesus, vore spännande att få se vem mannen bakom Boken var.


Kommentarer
Postat av: danne

jimi hendrix eller freddie mercury!!

2008-11-10 @ 20:17:27
Postat av: Emma

Hade varit kul att träffa Jesus! Elvis, Marilyn Monroe - oh John Lennon; han hade jag nog valt!

2008-11-10 @ 20:20:42
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: Bloggtipsarna

Ah John Lennon, det hade vart intressant!

2008-11-11 @ 12:00:16
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/
Postat av: Sara

Fast jag kan faktiskt förstå fascinationen för Hitler, att man vill träffa honom. För det han gjorde var så himla oförståeligt. Så på något sätt vill man nog veta vad som faktiskt rörde sig i hans sjuka gärna.

Personligen vet jag faktiskt inte alls vilken person jag verkligen skulle vilja träffa.

2008-11-11 @ 15:44:43
URL: http://djurens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0