Ännu ett järn i elden för Blondinbella

Blondinbella verkar alltid ha många järn i elden. Nu gar de utökats ytterligare. Med start idag kommer hennes läsare i trettio dagar att få olika tips som syftar till att ge bättre självkänsla. "Bättre självkänsla på 30 dagar" heter projektet passande nog.

Det är väl ett bra initiativ av henne. Speciellt som hon är ganska ödmjuk inför uppgiften och införstådd med att hon bara är en lekman på ämnet. "Och visst, jag är inte utbildad, jag kan inga mirakelmetoder. Men jag en ung tjej som själv har lärt mig mycket om mig själv genom att alltid få ta kritik/påhopp genom bloggen. Dagligen får jag även mail från er läsare där ni skriver att ni vill ha tips om hur man blir starkare och vågar tro mer på sig själv, ni vet som Grynet säger "Ta ingen skit" Men hur lätt är det egentligen? Jag kommer att blanda tips, övningar och pepp-texter i bloggen varje dag och ibland dyker det upp samma övning och det är för att självkänsla är som kondition; det måste övas och upprepas hela tiden."

Vi vet inte om just Blondinbella är den förste vi skulle vända oss till om vi ville ha en 30-dagars "kurs" för att få bättre självkänsla. Men vi hör nog inte heller till den främsta målgruppen. Oavsett vilket så tycker vi att det är ett bra initiativ av henne och förhoppningsvis kan hon under dessa 30 dagar hjälpa någon att ta ett steg mot bättre självkänsla.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag har precis startat upp en bloggloppis. nåt att tipsa om kanske?=)

2009-04-28 @ 07:39:26
URL: http://bloggisloppis.blogspt.com
Postat av: lina

skrev fel sist...blogspot ska det vaturligvis vara.

2009-04-28 @ 07:40:57
URL: http://bloggisloppis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0