Bingo får vänta på sin tur

Bingo Rimér bjuder på sig själv i sin blogg. Igår berättade han ett gammalt reseminne från tiden md Angelica. Ett minne från ett gemensamt besök på Playboy Mansion. Där Bingo fick stå ut med att hans dejt tillbringade en stund i "grottan" med en välbyggd kille: Bingo skriver "När jag gick fram för att tala henne till rätta trodde hon att jag var en "butler" som jobbade på stället."

Efter det övervägde Bingo om han skulle slå en skalle i huvudet på muskelberget men bestämde sig istället för att vänta som en lydig hund.  Lappen med ett telefonnummer som Angelica hade med sig när hon lite senare kom försvann oförklarligt när paret sov.

Vi blir ganska förvånade? Är detta sant? Hur klarar han av att låta bli att bli väldigt arg? Och varför?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Bingo är inte den som var speciellt trogen han heller så ;) Vet inte vad dom hade för form av giftermål egentligen :P

2009-02-26 @ 12:43:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anonym

Ganska förnedrande att sitta där och vänta. Skulle min partner tro att jag är ställets butler så vore det finito på en gång.

2009-02-26 @ 12:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0