Dålig i sängen?

Unni Drougge undrar varför ingen någonsin erkänner att den är ett taskigt ligg. Folk erkänner alla andra brister hos sig själva - att de är konflikträdda, överviktiga, oekonomiska, tondöva, dålig kondis etc, men aldrig någonsin har hon hört någon erkänna att den är dålig i sängen. Det har inte vi heller hört någon säga.

Varför är det då så? Kanske för att personen ifråga inte fattar att den är dålig, för ingen har informerat honom/henne om det? Alla partners tiger och lider och tror att det beror på dom själva.

Eller kanske personen ifråga är dålig beroende på sällskapet? Den kanske är en stjärna i sänghalmen tillsammans med någon annan.

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

haha jag har faktiskt en killkompis som säger att han är dålig i sängen, han "vill mest att skiten ska vara över" som han säger :P Så tro mig - det finns dom som erkänner det till & med. Men dom är nog jäkligt få skulle jag tro!

2009-02-13 @ 20:39:50
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Lady Dahmer

jag är skitkass i sängen. tyvärr. för hämmad.

2009-02-13 @ 21:43:02
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: Lusamusa

Snacka om nederlag att erkänna just det. Måste ju vara den mest grundläggande förmågan - förökning, levererat i ett kompetent paket. Rent instinktivt so to speak.

2009-02-13 @ 22:20:44
URL: http://lusamusa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0