De nominerade till "Stora Bloggriset" är utsedda

Nu är det klart vilka som är nominerade till Tyskungens egen utmärkelse "Stora Bloggriset". Och som vi trodde har han haft den goda smaken att inte välja ut okända "Anna" som skriver om sitt liv på ett mindre "bra" sätt.

En av de nominerade är Tyskungen själv - vilket vi nog hade väntat oss. Inte för att vi tycker att han är särskilt dålig - utan för att han periodvis varit i svackor då bloggen "sugit hästballe" (Tyskungens eget uttryck) och för att det väl är taktiskt bra att ta med sin egen blogg i detta sammanhang - särskilt då han i kommentarerna har fått viss kritik för hela idén med "Bloggriset".

Vilka de andra sju nominerade är går att läsa hos Tyskungen - där det självklart dessutom är fritt fram att rösta.

Kommentarer
Postat av: Freddy

Jag tycker det är dåligt att han inte tog med Empan, hon blev nominerad 2 gånger, men ändå inte utvald?



Kan det vara så att han blogghorar igen och Empan har för några läsare för att hamna på listan eller är det så att han är het på henne? Det skulle jag vilja veta, för Empan förtjänar sina nomineringar och hon förtjänar att vara på listan!

2009-02-02 @ 10:46:31
Postat av: Freddy

Jag tycker det är dåligt att han inte tog med Empan, hon blev nominerad 2 gånger, men ändå inte utvald?



Kan det vara så att han blogghorar igen och Empan har för några läsare för att hamna på listan eller är det så att han är het på henne? Det skulle jag vilja veta, för Empan förtjänar sina nomineringar och hon förtjänar att vara på listan!

2009-02-02 @ 10:46:55
Postat av: Falkman

Kisse är, i mina ögon, den självklara vinnaren. Maken till självupptagen fjant får man leta efter. Jag brukar inte irritera mig på dåliga bloggare, bara ignorera dem. Men Kissie lyckas verkligen komma åt mig. Damn her!

2009-02-02 @ 16:01:04
URL: http://metrobloggen.se/falkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0