Vad var det som hände?

Nu sitter vi här förvirrade och lite tomma. Vad var det som hände egentligen? Första delfinalen i melodifestivalen är över, och det var minst sagt en förvirrande tillställning. Vi håller med Tyskungen i hans analys av kvällen.

"Efter att ha sett den första deltävlingen så måste jag säga att Melodifestivalen aldrig känts så iskall som den gör 2009"

Vi gissar att detta röstningsförfarandet inte finns kvar nästa år - om ens de fyra delfinalerna kommer att vara kvar då.
Delfinalerna vore ju kul att ha kvar, men det utdragna röstningsförfarandet klarar vi oss bra utan.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Hmm... jag slutade kolla efter alla deltagarna hade sjungit klart.



Men mina åsikter om deltagarna finns på bloggen!

2009-02-07 @ 22:22:12
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: AmAndA

Jag tyckte det var trista låtar, utom Marie och Emilia. Fattar inte att inte Marie gick vidare!

2009-02-08 @ 11:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0