Veckans Guldstjärna v 6

Denna vecka går guldstjärnan till en blogg som förtjänat den för att den innehåller mängder av tips som kan hjälpa andra att uppnå det som många bloggare önskar sig - fler besökare.

Den vinnande bloggen är "The Daily Mess" - Daniel Kjellsson om att skapa en framgångsrik blogg. Om att tjäna pengar på att blogga. Och mer..

"The Daily Mess" tilldelas guldstjärnan med motiveringen:
"The Daily mess" är en guldgruva för den som vill ha tips på hur man kan förbättra sin blogg och få den mer framgångsrik. Bloggen bjuder på utförliga guider för hur framgång ska nås och hur man kan öka besökarantalet, för den som inte har tid eller lust att läsa så mycket finns dessutom snabbtips. Härutöver berör bloggen frågor som exempelvis hur man bäst hanterar att andra människor säger att de hatar en, hur man får ut mer av sina videobloggar och hur man skapar materialet som andra vill ha. Den här bloggen ger verkligen något extra om man jämför med de vanliga listorna med några förslag på hur man kan förbättra sin blogg. "The Daily Mess" är genomtänkt. Den är strukturerad. Och den är utförlig. Och främst av allt - när man läser i bloggen blir man sprickfylld av inspiration och lust att förändra och förbättra.

Kommentarer
Postat av: Falkman

Bra tips, grym blogg! Tack för det.

2009-02-08 @ 23:20:58
URL: http://metrobloggen.se/falkman
Postat av: Jonas

Det där var ett bra tips... han skriver skitbra och rekommenderas starkt! ;)

2009-02-09 @ 01:17:07
URL: http://jomari.se
Postat av: Filippa

TACK! Vilket bra tips

2009-02-09 @ 08:19:17
Postat av: Anonym

Den bloggen var en trevlig ny bekantskap :-)

2009-02-09 @ 13:24:52
Postat av: Karl

Daniel Kjellsson ar ett Geni!



Med hans tips kommer min blogg forhoppningsvis bli annu battre !!!!

2009-02-15 @ 09:09:58
Postat av: Ewa i Trosa

Detta mina vänner är en blogg som inspirerar men borde inspirera många flera, Dagligt uppdaterad i snart 1300 dagar om FC Barcelona de förtjänan alla guldstjärnor och läsare som finns, Blogg.barcaloneta.com en blogg som varje dag har allt om FC Barcelona

2010-11-15 @ 12:23:13
Postat av: E

Min blogg borde ju bli veckans blogg för jag skriver så intressant. Jag tycker till och idag skrev jag ett inlägg som handlade om att visa sig naken, och satt in en vacker bild på mig "naken"...

2011-03-06 @ 18:23:44
URL: http://godhelpjamaica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0