Fenomenet Familjeliv

Anna Kaargaard Kristensens blogg är ett hett tips för den som vill läsa inlägg om de lite speciella diskussioner som ofta förekommer på "Familjeliv". Anna skriver nämligen en hel del om just det som sker där.

Vi blir lite förundrad över vilka lustigheter folk skriver. Vad sägs om tjejerna som ammar samtidigt som de har sex och tjejen som onanerade när hon hade livmodersammandragningar vid amning? Vi kan inte låta bli att undra om det är sant, eller om det är troll i farten?!?

Även när Anna inte skriver om specifika diskussioner på Familjeliv så tar hon ofta upp de ämnen som brukar debatteras där - har man fött barn på riktigt om det skett med kejsarsnitt, är det ok att välja bort amning, har alla mammor ett "mammahjärta" och får en mamma vilja börja jobba några veckor efter att hon fött barn?

Anna har många tankar och starka åsikter om olika frågor, detta gör bloggen både underhållande och läsvärd. Även för oss, som verkligen håller med henne på vissa punkter, men faktiskt inte alls delar många av de åsikter som hon för fram.

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, familjeliv är verkligen ett snabbt sätt att hitta underhållning på om man är uttråkad. Helt galet vad många sjuka människor där verkar finnas!

2009-01-07 @ 22:54:16
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så mycket för länken ;-)

2009-01-08 @ 00:03:17
Postat av: koponen

haha..helt sjukt juh...tittq garna in och las om hur jag hamnde i England!

2009-01-08 @ 01:35:33
URL: http://koponen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Skulle vilja tipsa om min blogg som handlar om att vara 20 år och alkoholmissbrukare. Jag började som alla andra genom att festa och vill nu nå ut till alla dessa helg-alkisar som lever exakt så som jag en gång levde.



MVH

evelinaaxelsson.blogg.se

2009-01-08 @ 03:17:47
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är tur att jag inte har några barn än, folk verkar ju bli helt konstiga i huvet när dom blir mammor.

2009-01-08 @ 08:52:18
Postat av: Angiie

Jag håller med den anonym här S fast jag har dock barn, men är lite ledsen över hur mina vänner blivit efter att dom fått barn, jag är precis likadan :p på gott och ont =)

2009-01-08 @ 10:31:43
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie
Postat av: Johanna

Haha familjeliv är en blandning av, hjälpforum, bitterfittor och läskiga saker föräldrar gör med barn i samma säng. bläkk.. jaja kul blogg detta! :D

2009-01-16 @ 01:04:19
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0