Natacha i obalans

Natacha Peyre är en "antigen eller person". En sån som aldrig riktigt upplever balans i livet. Hon har alltid känt att det är något annorlunda med henne och funderar nu på om hon borde gå till en spågumma.

Vi tror att det är ganska vanligt att man känner sig som en "antingen eller person"? Utan att det för den skull är något "fel". Men om man nu har en så stark sådan känsla eller om det kanske inverkar negativt på livet i övrigt - är det då en spågumma som man i första hand bör uppsöka?

Kommentarer
Postat av: Alice

Inte för att jag är särskilt förtjust i fröken Peyre, eller för att jag för den delen skulle fläka ur mig något så till synes korkat i en stor offentlig blogg (hallå skillnad nu när ingen vet vem jag är!), men jag förstår verkligen. Precis sådär känner jag mig också. Jag fattar ju dock hur urbota dumt det är, men det spelar ingen roll för jag känner mig fortfarande på det där viset. Och en spågumma skulle kännas helt rätt för mig.



Det här blev ju en meningslös kommentar av mig, men det är tur att kommentarer är typ 100% kravlösa och man får skriva vad man vill!

2009-01-20 @ 12:07:37
Postat av: Bloggtipsarna

Fast det är väl inte "dumt" egentligen att känna så som hon gör? Snarare väldigt vanligt och "normalt" att ha perioder i livet då man inte känner sig i balans osv?



Men just en spågumma tycker inte vi känns som rätta "lösningen". :)



/Bloggtipsarna

2009-01-20 @ 12:57:25
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0