Veckans guldstjärna v 1

Denna vecka går guldstjärnan till en blogg som förtjänat den för att den är så mysig och läsvärd - i sin vardagliga enkelhet.

Den vinnande bloggen är - Hemmabloggaren - en blogg om inredning, design och krass vardag

Hemmabloggaren tilldelas guldstjärnan med motiveringen:
Hemmabloggaren är en mysig blogg. Hemmabloggaren är även en allsidig blogg. I bloggen samsas roliga inredningstips med små anekdoter om blogginnehavarens barn. Där finns funderingar och tankar - allvarliga och humoristiska. Hemmabloggaren är ingen vanlig inredningsblogg och inte heller en vanlig "mammablogg" - den har har däremot drag av både inredningsbloggar och "mammabloggar" - sådana dessa är då de är som bäst. Dessutom är den till stor del en "fotoblogg", både inredning och vardag dokumenteras nämligen med väldigt vackra fotografier. Vad bloggen egentligen ska kategorieras som är svårt - men klart är att den har något som gör att man vill komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

A mä, nu blir jag ju alldeles tårögd av stolthet. Tack snälla underbara! Nu ska jag bara fatta hur jag tar hem den där stjärnan så jag kan skryta i min blogg, ha!

2009-01-04 @ 21:46:28
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Emms

Vilken härlig blogg. Jag gillar hennes fotografier

2009-01-04 @ 22:08:38
Postat av: Petra Bloggar

jag älskar henne blogg MKT BRA VAL!!!!!!!! :-D

2009-01-05 @ 19:47:07
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0