Dålig stämning även hos Pernilla

Även i Pernilla Wahlgrens blogg skrivs det elakheter i kommentarsfälten, men den här gången är det inte riktat mot bloggerskan utan mot hennes fans. De som troget följt henne sedan hon slog igenom och samlar bilder och tidningsklipp. Det får Pernilla att ryta ifrån och ta dem i försvar.

Självklart är kränkade kommentarer inte acceptabelt någonstans, men det är ju ännu värre när man ger sig på en icke-offentlig person som dessutom inte gjort något fel - annat än gilla Pernilla.

För att avsluta med något roligare, det finns något annat som får en att höja på ögonbrynen i Pernillas blogg. Pernilla och Carola på båttur i skärgården tillsammans, med Carola som kapten. Lite kul och oväntat att dom umgås så?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig blogg du har :)

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra dag :D

2009-07-07 @ 11:20:18
Postat av: ★ Cat Powers

Åh det är inte klokt att folk gör så.. Jävla svin som hoppar på andra bara för dem har ett visst intresse.. Och åhhh jag blir så ARG att folk sitter hemma och lägger energi på vara elaka när dem kan lägga minst lika mkt energi på vara snälla och kanske till och med förgylla någon annans dag.. Vem vill bli behandlad så? Varför?! Åh blir så ARG! (haha precis som JAG gör nu) men ni förstår min poäng.. :)

2009-07-07 @ 15:26:02
URL: http://catpowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0