Slutet är nära för Gynning

I slutet på juli slutar Carolina Gynning att blogga på stureplan.se. En av orsakerna är de påhopp hon fått via sina kommentarer.

- Jag kommer att sluta i vilket fall. Jag var färdig med Stureplan.se. Men jag får se om jag gör som Marcus Birro och lägger ner bloggandet helt.

Om det blir en fortsättning någon annanstans återstår att se. Vi tror nog att Carolina bloggar vidare, hon tycker nog för mycket om den uppskattning hon får för att sluta helt, men kanske hon gör det med lite bättre kontroll över sitt kommentarsfält.

Kommentarer
Postat av: myrann

Det finns ju faktiskt gränser för vad man får kalla en människa, hur illa man än tycker om den. Tycker synd om Carolina, trots att jag inte gillar henne!!!

2009-07-06 @ 19:07:26
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag har själv varit i "slagsmål" med hennes "påhoppare", jag kunde inte skriva en endaste kommentar utan att bli dumförklarad. Dom är riktigt elaka och verkar inte ge upp förrän hon stänger ner bloggen och jag hoppas verkligen att hon inte låter dom vinna.

2009-07-06 @ 22:00:29
URL: http://tjarro.blogg.se/
Postat av: Miss Attitude

Jag tycker det ska bli super trist att hon slutar, jag gillar Gynning och hennes blogg. Hoppas att idioten som kommenterar taskigt, åker dit på nått sätt och att Gynning fortsätter sin blogg någonannanstans.

2009-07-07 @ 09:59:04
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0