Fast i high-school håret?

Beauty by Julia berättar om en skönhetstes som lyder att man förr eller senare återvänder till den look som man hade under high school-tiden. Samma hår, makeup och klädstil som man hade då eftersom det var den period i livet man kände sig som mest attraktiv.

Men kan det inte lika gärna bero på att allt går i cykler? Mode och stilar går ju igen hela tiden. Nu är det axelvaddar, cykelbyxor och upptuperat hår som gäller. Flanellskjorta, sick-sack bena och spaghettibandsklänning utanpå t-shirt står och knackar på dörren.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh herregud. Jag som just la upp en bild på mig själv som fjortonåring. Jag hoppas verkligen jag inte återgår till att ha "musse"-top, fejkpiercings och bar mage!

2009-06-15 @ 22:42:49
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Bloggtipsarna

Emma - haha just det, magtröjan! det kan vi väl i alla fall lova att vi haft på oss för sista gången...? :)

2009-06-16 @ 06:46:11
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0