Kanske dags att åka hem?

Robinson-Christian verkar inte må allt för bra, och vi hoppas att han inser det själv också. Inatt bloggade han om att han kört onykter några mil men stannat bilen och insett vad han håller på med. Han blir hämtad av sina svärföräldrar:

"En trasig själ får skjuts hem av de som borde hata mig, de som borde spotta på mig mest..  Vad rörd jag blir när jag ser hur goda människor faktiskt  kan vara... Christian Ternstedt, superidiotien, får snart skjuts hem av de svärföräldrar jag en gång hade... Tragikomiskt som fan, men helvete, vad jag gråter när de sa att de ville hämta mig.. jag förtjänade ju att stanna i skogen själv, ändå är de på väg till mig nu, hur fan kan folk vara så jävla snälla? "

Det verkar som att Christian har fina människor runt omkring sig, som ställer upp för honom när han behöver stöd. Vi hoppas att han får sig en tankeställare, att han åker hem och ordnar upp sitt liv. Lägger av med att figurera i media. Lägger ner sin blogg. Lägger ner festandet som han inte kan hantera. Bryr sig om sig själv och de människor som är viktiga för honom. Beter sig som den 28-åring han faktiskt är och tar ansvar för sina handlingar.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Fy fan för att köra på fyllan. Hoppas han anmäler sig till polisen självmant.

2009-06-01 @ 13:01:27
Postat av: Ida

vill tipsa om en ny blogg som är gjord av Thilde. En stor profil här i Skåne.



www.thilderoos.se

2009-06-01 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0