Bobby ger svar på tal

Frisör-Bobby ger svar på tal angående folks synpunkter på hans vänskap med Linda Rosing. Han menar att hon är hans vän, han gillar att blogga om henne och kommer att fortsätta göra det. Och det har han ju all rätt att göra.

"Jag vet att många av er inte gillar eller irriteras på Linda och hennes syn på livet, men det är inte mycket jag kan säga än att jag kommer fortfarande vara vän med henne och acceptera hennes sätt att leve, lite tryck från en blogg ska inte komma mellan en vänskap.

Håller med er i massor av det ni skriver i era kommentarer till mig och till er med inte lätt att ändra i historien det som varit har varit och det som kommer är det bara att försöka att tänka till lite extra denna gång innan man gör några felsteg.
Att Linda är ansikitet utåt för Bobbys Hårstudio är ingen hemlighet men samtlig så är 50 andra kända profiler också det om du går in på start sidag så märker du att DANNY är ansiktet utåt och det är ju ingen som klagar på han hahahahah Han e så söt!

För att avrunda denna text så känner jag så här, om det blir allt för Mycket Bobby + Linda är jag tacksam att ni säger till så lovar jag att tänka på det....we have a deal!"

Vi tycker inte det är så överdrivet mycket Rosing-inlägg i hans blogg? Och även om det är det, så är det väl inte särskilt konstigt. De är ju vänner och han råkar just nu vara med i samma tv-program som henne, klart att han skriver om det. Han står också upp och reagerar på hatkommentarerna i hennes blogg, det är väl bra gjort av honom. Låt Linda ha sina vänner ifred. Hon behöver dem nog.


Kommentarer
Postat av: Frågande

Jag tycker också det är schysst av honom..men vad händer om hela "Den rätte för Rosing" visar sig vara en stor bluff och bra ett sätt för LR att få betalda resor och synas i TV (trots att hon inte är "singel")?

Kommer inte många att ifrågasätta Bobbys trovärdighet eftersom han är en av Lindas närmaste vänner?

2009-03-06 @ 19:15:20
Postat av: Bloggtipsarna

Det kan ju inte finnas någon som tar programmet på allvar efter att ha sett killarna i första avsnittet. Det hela är gjort för att vara underhållande, inte ett seriöst försök att hitta kärleken. Då hade aldrig dom killarna valts ut, då hade hela programmupplägget sett annorlunda ut. Så nej, tror inte att Bobbys trovärdighet som vän ifrågasätts mer än den görs redan nu... :)

2009-03-06 @ 19:44:53
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0