Fascinerande Rosing-TV

Den rätte för Rosing är minst sagt fascinerande. Mest fascinerande i kvällens program var kanske Bobbys urringning som var djupare än Lindas. Fascinerande är också killarna. Men inte fascinerande på ett positivt sätt. De nya (inhyrda?) killarna var i alla fall ett välbehövligt tillskott till flocken.

Det är i alla fall ett program som folk antingen älskar eller hatar. Alex får i sin blogg kommentarer att han ser tjock ut. Märkligt att folk inte har andra saker att störa sig på i programmet. Samtidigt får Hugo en massa uppskattning i chatten på kanal 5 av tjejer som vill ha honom. Märkligt.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Jag tycker mest synd om Linda för ingen av killarna verkar vilja ha henne! Dom till och med hoppar av programmet frivilligt. Stackarn...

2009-03-17 @ 22:32:35
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: AM

Jag klarade inte av att se hela programmet utan "skämskudden". Det balanserade hela tiden på gränsen till "freak-show" tycker jag.



Lindas min när Micke valde att tacka för sig och kliva av var faktiskt obetalbar.

2009-03-18 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0