Ingen avundsjuka hos Katrin

Till skillnad från Blondinbella så har Katrin inte samma erfarenheter av kvinnlig avundsjuka. Hon berättar om hur mycket positiv respons hon fått efter lanseringen av katrinsgoodiebag.se.

"Alla mina tjejkompisar har nog hört av sig. Tjejer är mycket bättre på att stötta varandra än killar. Killar känner sig lite hotade. De är inte alls lika roade av att tjejer tjänar pengar. Vi tar ifrån dem deras makt. Jag älskar det. De älskar det också. Inte alla. Men de intelligenta gör det."

En välriktad liten känga mot Blondinbella....

Kommentarer
Postat av: Irina

Som jag ser det kan man dela upp människor i mogna och omogna. Istället för män och kvinnor. Alla mina kompisar stöttar mig oavsätt kön. :-)

2009-03-12 @ 22:01:10
URL: http://rosaglasogon.se/
Postat av: Emms

Ja kompisar stöttar. Men när det gäller kvinnor i övrigt tycker jag Bella har helt rätt!

2009-03-12 @ 22:03:40
Postat av: Nicole

Det är ju just det, en välriktad känga. Det är som att vad Blondinbella än skulle skriva så skulle ändå Katrin skriva det totalt motsatta, bara för att.

Så tröttsamt.

2009-03-12 @ 22:04:12
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0