En släng av klamydia har ju ingen dött av

"En släng av klamydia har ju ingen dött av och blir jag steril är ju inte det heller hela världen", tycker Katrin och berättar att hon aldrig använder kondomer. Hon är ju en vuxen kvinna och får förstås göra som hon vill - att hon har en nonchalant inställning till sin kropp är en sak, men att bagatellisera klamydia är rent ut sagt korkat. Även om man behandlar en eventuell klamydia finns fortfarande risk för följdsjukdomar, inte "bara" sterilitet. Sen är det ju inte bara klamydia hon riskerar heller, men en släng av hiv kanske hon inte heller tycker låter så farligt.

Kommentarer
Postat av: tia -humor & hypokondri i huvudstadenT

Om jag hade sex med Bingo skulle jag tvinga honom att ha TRIPPLA kondomer. Fast ännu bättre: jag skulle aldrig ha sex med Bingo :-)

2009-05-14 @ 20:43:27
URL: http://www.fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Viks

hahaha du/ni skriver så himla roliigt och bra :D

2009-05-14 @ 23:32:36
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: Nattis

Och sen gör 30 st fjortisar som hon, använder hennes "resonemang" och sprider det vidare suck



När man är i den positionen som Katrin är så finns det ett ansvar.. det är ok att skriva kontroversiella saker för att uppmärksammas men hälsofarliga och sånt här, nej inte ok, alls!

2009-05-15 @ 09:18:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Magen
Postat av: karolina

Livmoderhalscancer kan man dock dö av, och det smittar också genom sex (orsakas av virus). Flera väninnor till mig har fått cancer och genomgått mer eller mindre omfattande operationer för detta. Usch...

2009-05-16 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0