Plosjö x2 flyttar till Improveme.se

Nu lämnar Marie Plosjö Finest för att istället blogga på Improveme.se. Hon känner att det stället med sin inriktning på skönhet och hälsa passar henne bättre. Syrran Monia har också flyttat till Improveme eftersom hon inte tyckte att hon fick skriva om vad hon ville på Finest.

"Varför har jag då bestämt mig för att göra denna flytten? Jooo det beror på att det är mycket mygel på finest och dessutom så verkar det vara OK för några att köra sitt race med vuxenmobbing medans andra, tex jag blivit tillsagd att jag inte får skriva något ont ord om tex Bingo även om jag inte tänkt köra någon jävla vuxen mobbning mot honom."

Där ser man...

Kommentarer
Postat av: Marie Plosjö

Tack snälla för er länkning!

Kram.



Marie Plosjö

2009-05-13 @ 01:19:35
URL: http://www.improveme.se/marieplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0