Stackars Magdalena

Att man tycker synd om någon kanske låter lite nedlåtande, men vi menar det inte alls så. Vi tycker uppriktigt synd om Magdalena Graaf och alla stora löpsedlar som handlar om henne och hennes skilsmässa. Magdalena verkar inte vara den som vill att någon tycker synd om henne, men vi är uppriktigt ledsna för hennes skull.

Jag är så jävla förbannat trött på dessa löp i tidningarna!! Kvällstidningar och skvaller. Jag är så jävla ledsen och trött på alla sketans påhopp! Jag är trött på att hängas ut, målas ut som den onde, girige och bittra. Jag är trött på vidriga ursäkter där man man kan bete sig som ett svin och "skydda sig bakom BARNEN?? Försöker man göra livet surt för den andre partnern i DOLDO är det rätt mot barn? Är det snällt mot barnen att försöka krossa deras mamma och sedan sitta som ett jävla frågetecken och spela Jesus i tidningarna??( Jag lever inte genom media????Sen när då!?)

Jag är trött på inlindade påhopp, jag är trött på utomstående människor som lägger sig i! Jag är ledsen!  ÄR NI UTE EFTER ATT DÖDA MIG!? Så har ni snart lyckats på riktigt!!  Grattis! Och -"till er det berör" -Sitt inte bakom era skärmar som falska små kräk och spela klämkäcka, godhjärtade och oskyldiga! Ta aldrig MINA barn som en ursäkt, för är det NÅGON som krigar och försöker skydda dom så är det JAG!!

Magdalena är både ledsen och uppgiven i sin blogg idag, är det inte löpsedlar i Hänt Extra som talar om att hon är bitter över Magnus nya sambo Denise Lopez så skriker Aftonbladet ut det. Anna Book skriver på sin blogg om sina vänner och hur hon hjälper dem att rensa ur gamla saker från sitt hus och kasta i container. Saker som tillhör Magdalena lika mycket som Magnus. Bilen som Magdalena fick av Magnus tog han tillbaka, är det sant att Anna Book nu kör omkring i den? Varför då?

Skilsmässor är jobbiga, även om man skiljs som vänner, men vi kan inte föreställa oss hur jobbigt det måste vara när man dessutom tvingas skiljas under all den mediabevakning som Hedman-Graaf måste utstå. Vi får hoppas att tidningarna snart hittar något annat att snaska i och att det löser sig till det bästa för alla inblandade.


Kommentarer
Postat av: Leah

Det verkar vara en enda cirkus det där, med Anna Book som clown. Vad tusan har hon med saken att göra? Bara för att hon är kompis med Denise... suck.

2009-05-26 @ 14:56:45
Postat av: Anonym

Den där Denise.. vilken jävla golddigger!

2009-05-26 @ 16:56:29
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 17:01:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah ja... lätt att skylla ifrån sig på tidningarna...

2009-05-26 @ 18:37:48
Postat av: Jazzbruden

Bra skrivet! Jag hoppas också att det löser sig, med tanke på barnen. Det är dem som far mest illa.

2009-05-26 @ 18:43:54
URL: http://jazzbruden.se
Postat av: Sessan

Jag håller med: Stackars Magdalena!

2009-05-27 @ 00:07:13
URL: http://sessansally.blogg.se/
Postat av: Evelynn

Såg att Katrin också skrivt om det här. Vad ska mansäga? Det verkar vara en riktig soppa. Men som sagt, den gode Magnus är bra på att spela jesus...

2009-05-27 @ 09:09:47
Postat av: Mia

Den där nollan Lopez skriver i sin blogg att hon inte delar med sig av sitt privatliv,och det behöver

hon ju inte göra, det sköter ju fläsfian Anna Book

alldels utmärkt på sin blogg + att hon visar mer

bilder på Magnus än på sin egen gubbe, vilka dubbelnollor de är de där D kändisarna, och när ska

Magnus H vakna upp till sans ???????

2009-05-27 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0