Är det Alex som är ett halvfabrikat?

Katrin på krigsstigen?

Igår träffade Katrin Marie Picasso. Idag skriver hon i sin blogg att Marie inte har alla hästar hemma. Hon skriver dessutom om hur irriterande Marie är som pratar bebisspråk.

Nästa som får en känga är Katrins ex. När hon i ett annat inlägg skriver om att träffa en kille står det: "Och den här gången ska jag inte nöja mig med nåt jävla halvfabrikat. Den här gången ska jag bli ihop med en riktig man. Som vet hur man behandlar en kvinna."

Om det varit lite isigt mellan Katrin och Marie sista tiden så är det nog ingenting mot den istd som inleds när Marie får låsa sina "bebisspråk"-samtal citerade i Katrins blogg. Och har Katrin haft en dålig relation till sitt ex så lär den ju inte bli så mycket bättre nu heller...

Men det skiter hon nog i gissar vi.


Kommentarer
Postat av: Catta

Undra om Maries hästar är på samma ställe som Katrins då för dom är väl inte heller hemma allihop?

2008-12-14 @ 00:10:13
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Annapanna

Jag tycker synd om Katrin. Ok, hon beter sig som en bitter kärring. Men vad fan? Hennes ex skaffar barn med sin nya så här fort?!? Vem skulle inte bli lite sur?

2008-12-14 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0