Catyas fadderuppmaning

Catya har fest, förfest med faddergalan på tv, men smyger iväg för att göra ett blogginlägg där hon uppmanar sina läsare att bli faddrar själva.

"Och jag skiter i att folk gnäller, "men jag har inte råd" "jag studerar och klarar mig knappt"
Kom inte med sånt SKITSNACK!
jag har varit en fattig fattig student också och ja jag var fadder även under den tiden!
Och så som vissa av er shoppar så har ni VERKLIGEN råd.
Skit i era jäkla "vill-ha" trasor som ändå används ett par gånger och sedan glöms bort eller hamnar på tradera!"

Visst finns det många som har ont om pengar och får vända på slantarna, men det finns ännu fler som har gott om pengar och slösar upp dem på skit istället för att göra något vettigt med dem.

En som redan tidigare lovat att bli fadder ikväll är BlondinbellaKissie har haft ett fadderbarn tillsammans med sin mamma förut, men kan inte tänka sig det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0