Linda Rosing i Turkiet - med trasig mobiltelefon?

Efter den senaste resan med TV-produktionen (till Prag) fick Linda en ny mobil så att hon skulle kunna mobilblogga och på så sätt uppdatera bloggen oftare (uppdateringarna från Prag var minst sagt sparsamma).

Nu är Linda återigen på resande fot med produktionen, denna gång i Turkiet, och som vanligt är det i Alex Erwiks blogg som man kan följa resan (bland annat fina bilder på den vackra utsikten från hotellet). Linda själv har inte bloggat sedan igårmorse innan resan påbörjades.

Vad hände med mobilen? Har den gått sönder? För annars var det väl just vid sådana här hektiska inspelningsperioder som den skulle komma till nytta?

På Kanal 5´s sida kan man läsa om Lindas blogg: "Sist men inte minst så kommer jag att blogga om mitt nya tv-program som ska spelas in snart här på Kanal 5. Det är här ni kommer att få se allt först och jag kommer att var generös med bilder".

Börjar det inte vara dags att ändra den texten? Eller förbjuda Alex att blogga före Linda? Eller ge Linda mer bloggtid? Eller en fungerande mobiltelefon? Eller något?


Kommentarer
Postat av: Fia III

Det är falsk marknadsföring av kanal 5!

2009-01-24 @ 19:53:09
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :*

Vilken söt blogg du har, hihi.

Kika gärna in på min blogg och kommentera mina bilder :$

Lägger gärna till dig på bloglovin med, om du lägger till mig tillbaka!

PUSS! <3<3

2009-01-24 @ 20:45:06
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för rapporten =)

2009-01-25 @ 10:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0