Natacha Peyre - Hotet från det förflutna

Natacha har råkat ut för något som nog inte är helt ovanligt - en av hennes killkompisar får inte vara kompis med henne för sin nya flickvän.

Varför förbjuder man sin kille att ha vissa kompisar - bara för att de är snygga? Är det brist på tilliten eller låg självkänsla som det handlar om? I vissa fall har säkert tjejkompisen betett sig på ett taskigt sätt, eller kanske varit mer "KK" än vanlig vän - och då kanske det kan vara förståeligt. Men ofta blir det nog så här helt utan anledning.

Vad tycker ni? Är det ok att "lämna" en vän för kärlekens skull?


Kommentarer
Postat av: AA

Min kille skulle då INTE få var kompis med Natacha

2009-01-10 @ 20:20:53
Postat av: Eliyana

Hm, jag skulle nog låta min pojkvän vara vän med henne. Han har vänner som jag anser är jättesöta. Men jag vet ju att han vill ha mig och bara mig. Sen har ju faktiskt Natacha pojkvän.

2009-01-10 @ 20:25:35
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Lotta

Min kille skulle aldrig få ha några tjejkompisar överhuvudtaget. Helt otänkbart. Han behöver ingen annan än mig.

2009-01-10 @ 20:34:43
Postat av: matilda

jag skulle aldrig kräva av min pojkvän att sluta umgås med tjejkompisar (gamla som nya) och han skulle aldrig tillåtas kräva det av mig. om man inte litar tillräckligt på sin partner för att låta honom umgås med sina tjejkompisar ligger nog problemet nånannanstans, kanske borde man inte ens vara i ett förhållande tillsammans.

man ska inte försöka äga eller låsa in någon, då kommer kärleken att kvävas.

2009-01-10 @ 22:40:44
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Hade jag haft en partner hade han eller hon självklart fått vara vänn med henne. Hon verka rju as gullig. Hade kanske själv passat på att bli polare med henne :D

2009-01-10 @ 22:58:29
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Irina

Hur kan man förbjuda en vuxen människa att göra något? Man äger väl inte sin pojkvän heller. Så sjukt! Helt klart tecken på låg självkänsla.

2009-01-11 @ 16:03:16
URL: http://rosaglasogon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0