Myrrah har växt ifrån bloggandet

Myrrah har nu själv insett det alla andra insåg redan för ett tag sen - hennes inlägg är inte längre vad de har varit.

Idag skriver hon i sin blogg: "Kändes som jag svek er läsare om jag inte skrev och tvingade då fram inlägg som i slutändan inte blev bra. En blogg är aldrig bra om det är på tvång för det lyser igenom utan de bästa bloggarna är dem som skriver ifrån hjärtat och brinner för det. Ni alla vet att jag gjorde det förut men man växer ifrån allt. Bloggen får stanna kvar men kommer mer bli som min dagbok."

Smart av Myrrah att inte fortsätta just nu. Men vem vet hur det ser ut längre fram i tiden?

Kommentarer
Postat av: a home far away

Hej, vilken kul sida, här har jag aldrig varit tidigare, ska genast kika runt:



Ha en fin måndag!

Kram Gunilla i Singapore

2008-12-01 @ 06:18:51
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Blondie

Hennes blogg har ju varit skit bara i dem senaste månaderna. Finns det nån som läser den fortf?

Knappast

2008-12-01 @ 15:48:32
Postat av: Jenilita

Ingen kommer sakna henne

2008-12-04 @ 01:46:29
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Ann

håller med helt och hållet!

2010-01-17 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0