Vad är det med den där Fadde?

Faddes blogg är en av de märkligare. Vissa av hans inlägg kanske är influerade av hans så kallade Fadde-humor som vi uppenbarligen inte förstår oss på. Som hans tavlor igår. Eller vinterkräksjukan innan det. (Okej det var faktiskt lite roligt).

Så skriver han lite Wikipedia-fakta om kokain. Där han förstås även där lyckas peta in något om Linda Rosing. Lite om sina boksigneringar. Mer kokain. Lite spänniga bilder på sig själv. Några tidningsurklipp. Om sig själv förstås.

Och så ibland kommer det något seriöst, och ibland också intressant inlägg. Inlägg som undertecknas med "Fadde Darwich, säkerhetskonsult". Vad menar han? Blir det liksom mer seriöst och proffsigt om man undertecknar med sitt namn? Som en kvalitetsstämpel? Sitter han vid sin dator och tänker "Fy fan vad bra det här blev, jag tror jag plitar dit mitt namn längst ned så folk fattar att jag skrivit det själv"? Det fattar väl folk ändå att det är han. Det är ju hans blogg.

Då börjar man ju undra... vem har skrivit alla dom andra inläggen i hans blogg? Som inte är undertecknade?

Kommentarer
Postat av: Camilla Nordin

Jag har inte mycket till övers för Fadde´s blogg. Har vart in nån gång.....

2008-11-20 @ 20:52:06
URL: http://camomillan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Han är patetisk, det är det som är felet

2008-11-20 @ 21:12:12
Postat av: virre

fadde är lika petetisk som linda rosing, om de går=)

2008-11-20 @ 22:44:22
URL: http://virrehelaveckan.blogg.se/
Postat av: Falköga

Det är inte lätt att leva på att vara kändis. Bloggen ett sätt att skapa intresse för personen och sälja "tjänsten".

2008-11-24 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0