Veckans guldstjärna v 44

Denna vecka går guldstjärnan till en blogg som förtjänat den dels för sin vackra design och dels för sitt innehåll.

Den vinnande bloggen är - Nygammalt, som är en blogg om inredning med inslag från gångna tider.

Nygammalt tilldelas guldstjärnan med motiveringen:
Med sitt öga för fina detaljer lyckas blogginnehavaren gång på gång presentera vackra föremål och inredningsidéer på ett sådant sätt att läsaren bara vill ha mer. Den som en gång har besökt hennes sida vill återkomma fler gånger. Bloggen har dessutom en enkel och funktionabel design där alla de vackra tingen, konstnärligt fotograferade av blogginnehavaren själv, väl kommer till sin rätt.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Hej.. vad kul ni hittade just min blogg.

För mig är bloggtipsarna en ny erfarenhet, men en alldeles underbar sådan:-)

Tack för att just mitt recept kommer ut i etern.. det är så gott.. jag lovar:-)

2008-11-01 @ 11:32:20
URL: http://kakomaten.blogg.se/
Postat av: Nygammalt

Oj oj oj...stort tack för den fina utnämningen! Vad glad jag blir =)

Tack än en gång!



Kramar,

Nygammalt

2008-11-01 @ 19:19:24
URL: http://nygammalt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0