En ny Towa

Det är inte små förändringar Towa ska göra när hon är i Polen. Förutom fettsugningen av höfter, mage och lår som det handlade om från början så har följande tillkommit:

"• Jag förstorar brösten, bara en liten storlek större

• Jag tatuerar mig, trots att jag är lite emot tatueringar

• Jag tänker fettsuga rumpan, lika bra när jag är sövd"

Det är ju inte utan att man börjar undra om hon är ironisk och försöker driva med läsarna?

Dessa inplanerade förändringar är dock inte den hemlighet som hon tidigare skrev om. Våra två gissningar på vad hemligheten är - graviditet eller ytterligare operationer - känns dock alltmer osannolika.

En sak som inte är någon hemlighet är däremot att Towa lär ha ganska ont i sin kropp den närmaste tiden efter sin lilla "påskresa". Iallafall om det är sant att hon ska genomföra allt detta...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man ens operera så många saker på en gång?? Det måste ju vara farligt

2009-04-08 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0