T9-uppmaning!

Pezster har en blogg där det  bland inläggen finns både ironi, starka åsikter och annat. Många gånger riktigt bra. Det är svårt att peka ut något enskilt inlägg men gå in och ge bloggen några minuter. Det kan mycket väl hända att den är något för just dig . :)

Just idag har Pezster en uppmaning till sina läsare. Han har reflekterat över de märkligheter som kan uppkomma om man låter T9 styra sitt SMS:ande och det är det uppmaningen handlar om. Mer om den kan ni läsa hos Pezster.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland undrar man vad de som tillverkar telefoner har för ordförråd själva. Vissa vanliga ord finns ju inte med men andra superkonsiga ord gör det?!!

2009-04-08 @ 12:05:04
Postat av: Pezster

Hahaha... jäklar vad roligt att ni har med MIG! Det sjuka är att jag läser er blogg minst en gång i veckan!



Men tack!



Glad påsk!!!

2009-04-08 @ 16:16:07
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hehe 'Jag går och tränar' blev 'jag går och Tranås'. Vafan, jag bor ju i Göteborg!

2009-04-11 @ 14:24:29
URL: http://www.flyingface.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0