Bloggtips: Sextio dagar

Okej - du står i ekonomisk skuld till en figur som ingen vettig människa borde stå i skuld till. Du ser att det kommer bli väldigt svårt att betala. Du har fått sextio dagar på dig. Ditt liv faller samman runt dig. Vad gör du? Resignerar och skriver en blogg...

Det är inledningen på en ny och annorlunda blogg, Sextio dagar. Det handlar om Manne som som har stora problem, hur ska han få ihop pengar och lösa skulden på 60 dagar? Med ett inlägg om dagen får vi följa nedräkningen, det blir en slags följetong i bloggform. Det är ett ovanligt upplägg, och en välskriven blogg. Det ska bli spännande att följa Manne och se om han kommer undan eller ej.

Vi tror nog inte att bloggen är på riktigt, men man vet ju aldrig... å andra sidan spelar det inte så stor roll. Många av de bloggar vi följer är inte särskilt verklighetsförankrade...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Är det rätt eller fel av människor att trycka ner folk på msn? Jag orkade ta mig tillbaka, de ser du i min blogg, kommentera gärna "svar på tal" inlägget!

http://stockholmskillen.se

Ha det bra



(tipsa gärna om min blogg)

2009-08-13 @ 00:09:02
Postat av: Emms

Vilket bra tips! Hur hittar ni alla bra bloggar?

2009-08-13 @ 07:35:34
Postat av: Lady Sue

Jag håller med Emms! Men vet ni vad det lustiga är? Att ofta hittar man samma bloggtips - fast typ tre veckor senare hos Bloggkommentatorerna... :-) Det tar en tid för dem att snappa upp era tips tror jag.. ;-)



Jag gillar verkligen era bloggtips, fortsätt med dem, och skippa Katrin Z och Kissie och gänget.. ;-)

2009-08-13 @ 08:07:45
Postat av: emelie

smart ide, får han tillräckligt med läsare kanske han kan tjäna in lite pengar på bloggen

2009-08-13 @ 10:38:40
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: apan

fantastiskt bra!

2009-08-13 @ 12:43:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Nattis

Haha älskar kommentaren från Lady Sue :)

2009-08-16 @ 15:35:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Magen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0