Romantikern Fadde

Linda Rosing fick ett helt uppslag, Fadde fick en helsida samt omslaget i Klick. Vem vinner? Vi säger 1-0 till Linda eftersom Fadde inte kan låta bli att nämna henne i sin artikel (som i övrigt handlar om hans frieri och nya kärlek Susanne.)

Fadde berättar om sitt romantiska frieri, ett sånt frieri som varje kvinna drömmer om. Det gick på en sekund och han gjorde det via telefon. Han ringde sin sambo (har dom flyttat ihop också, där hör man) för att berätta att han inte kunde följa med på hennes kompis bröllop och då slank det ur honom. "Nästa bröllop är det du och jag som gifter oss". Har ni hört så fint och romantiskt!

"- Det var inte alls planerat. Jag är intensiv och skippar mellansnacket. Innerst inne tycker nog Susanne att det gått lite för snabbt, men hon är så kär. Du vet, när någon tjej har fallit för mig kan de inte leva utan mig, säger Fadde."

Sen fortsätter han med att beskriva Susannes fördelar, hon är en lugn person som inte skriker tillbaka när han är upprörd. Istället får hon ur honom hans negativa energier.

"- Det är inte alls som när jag var tillsammans med Linda, vi var så jävla intensiva båda två, säger Fadde."

Så det är den typen av tjej Fadde vill ha alltså, en tjej som inte ger svar på tal utan en tjej som är tyst och låter honom skrika av sig. Och tvättar åt honom. Mys-Fadde.

Kommentarer
Postat av: Leah

Usch, den där mannen ger mig verkligen spykänslor. Så desperat och mediakåt så man mår illa. Det är ett mysterium hur han får tjejer, fast inget större frågetecken kring varför det aldrig håller...

2009-08-02 @ 12:03:44
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - Vill du gästblogga hos mig? ♥ ♥ ♥

Lite bloggskvaller om mammabloggarna:



http://bambi.blogg.se/2009/august/det-sjunkande-skeppet.html

2009-08-02 @ 18:26:05
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fy fan vilket klockrent inlägg! Hundra poäng till er!!

2009-08-02 @ 19:08:30
Postat av: Nattis

Underbart! Vad det är för speciellt med den mannen har totalt ungått mig, får rysningar när jag ser de nakna korten so har han överallt i sin blogg. Men alla skriver om honom så man ramlar ju in med jämna mellanrum. Linda däremot firar jag fortfarande att jag inte varit inne på evigheter.. inte iår iaf, tror jag :)

2009-08-03 @ 20:15:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Suvi

Haha! han verkar vara en drömmare! :D

2009-08-18 @ 16:30:18
URL: http://suvimakynen.blogg.se/
Postat av: Suvi

Haha! han verkar vara en drömmare! :D

2009-08-18 @ 16:30:52
URL: http://suvimakynen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0