Mogi och DennisM väcker starka känslor - väldigt starka

"Sen har vi de två största airheadsen jag träffat på denna sidan millenieskiftet. Nämligen MOGI och DennisM (nej jag tänker inte länka och ge dem ännu mer trafik). Två personer som fyller mig med så mycket förakt att jag omöjligt kan klä det i ord. Att dessa två ursäkter till människor - med så uppenbar underbegåvning och total brist på intelligens - ens ligger på samma serverpark som mig fyller mig med ett större illamående än dessa två viktstörda individer sannolikt känner tillsammans efter att ha hetsätit sig genom en hel buffé på nån Spotlife-fest en helg i februari."

Den som är intresserad av fler rader i samma stil kan finna dessa hos Tyskungen. Lite hårda ord för vår smak dock - även om vi förstår att "pygméunge"-kommentarerna som gjorts hos Tyskungen väcker ilska. Befogad ilska.

Och alla ni som funderar över den stora frågan, "har storleken någon betydelse?" - nu kan ni läsa svaret i Tyskungens klockrena slutkläm.

Kommentarer
Postat av: @nn@

Jag förstår att han blir arg. Pygmetjatet är dessutom gjort helt utan stil och finess.

2009-02-05 @ 22:54:39
Postat av: Xara

Håller på Tyskungen helt klart, dom andra två nötterna får bara vad dom förtjänar.

2009-02-06 @ 07:05:50
Postat av: Tyskungen

Både Mogi och Dennis är två tragiska figurer som inte har något gott att tillföra. Förstår att han blivit förbannad på dom.

2009-02-06 @ 08:02:07
URL: http://www.metrobloggen.se/trasdocka
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Jag håller helt med honom :) Tyskungen rockar fan! Gillar hans stil!

2009-02-06 @ 11:02:07
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0