Sex enligt porrfilmsproducenterna

Towa, med bloggen Allt om sex och kärlek", har idag ett inlägg med en kul lista över saker som "porrfilmsproducenter vill få oss att tro". Vad sägs om punkter som:
 
  • Asiatiska män existerar inte.
  • Om en främmande man kommer på en kvinna med att onanera, så skriker hon inte generat utan insisterar på att han skall ha sex med henne.
  • Kvinnor njuter av att ha sex med fula, medelålders män.
  • Kvinnor bär högklackade skor i sängen.
  • Män är aldrig impotenta.

    I just Towas blogg förkommer det då och då kommentarer om att hon skriver för lite om sex. Vi tycker nog att hon lyckats få till en blandning som är bra. Bloggen är läsvärd även för oss som inte är intresserade av att enbart läsa sexskildring efter sexskildring. Det finns ju dock andra som är det - och till er har vi ett tips på en nystartad blogg som nästan enbart handlar om sex. Bloggen, som heter "Flashpackers" skrivs av fem tjejer som är ute på en jorden runt resa "och har en hel del kul saker for oss. Den har bloggen kommer handla om sex och alla heta killar vi kommer stota pa!" . Kan säkert bli en spännande blogg att följa.

     

  • Kommentarer
    Postat av: Falkman

    Kul blogg, tack för tipset!

    2009-02-05 @ 14:35:51
    URL: http://metrobloggen.se/falkman
    Postat av: Emms

    Jag brukar inte gilla Towa men den listan var kul

    2009-02-05 @ 15:00:56
    Postat av: Josse

    Jag har läst mycket av Towa innan, men den blev tråkig. Men listan är ändå logisk :p

    2009-02-05 @ 15:29:40
    URL: http://juicyphine.blogg.se/
    Postat av: Dikk Bluball

    Jag kommer iofs inte åt Towas blogg, men jag känner igen listans punkter. Tror det är en liknande lista jag har på min blogg. Där heter den 25 saker jag lärt mig genom porrfilm.

    Dikk Bluball

    2009-06-20 @ 11:31:20
    URL: http://dikkbluball.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback


    Bloggtoppen.se
    RSS 2.0