Solskydd borde inte vara knapsu

Vi gillar vanligen Storstadspojken och hans humor. Men detta var inte riktigt kul faktiskt. (Speciellt inte om det är "den riktiga Peo" som i en kommentar bett om att få bort bilden - men inte hörsammats)

För många är säkert bröllopet en av de största händelserna i livet. Att någon då driver med ens bröllopsfotografi i sin blogg är antagligen inte så roligt.

Och förresten? Är verkligen solskydd knapsu? I dagens upplysta samhälle? I så fall - vad är det för fel på män??  Vi tror dock inte att det är så. Inte i de yngre generationerna iallafall?


Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Jo, tyvärr är det lite "knapsu". Min sambo tror att riktiga män inte bränner sig. Tydligen är han själv inte ett uns man då han bränner sig gång på gång. Sist vi var på Cypern lärde han sig en läxa dock. Han brände sig så illa (45 grader, stekande sol på stranden- duuh) att han fick blåsor. Han såg ut som en padda och vi fick sitta undanskymt på restaurangen och äta för han kunde inte ha på sig en skjorta pga blåsorna. Personalen smög runt oss, flera extraturer, bara för att få skratta bakom ryggen på honom och peka. Det var INTE en romantisk måltid.

2009-02-23 @ 09:41:17
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: MR MR

Hehe jag använder då bara solskydd när frugan ser. Är jag ensam struntar jag i det. ;)

Hysterin känns lite överdriven.

2009-02-23 @ 11:26:48
Postat av: Falkman

Syftar inte Nils på att just medelålders män tycker att det är knapsu? (ett ord som jag förövrigt var tvungen att slå upp. Det var så länge sen jag läste populärmusik)



Har aldrig varit ett fan av Nils, men just det här inlägget tyckte jag inte var så farligt. Han påpekar ju bara att Peo är lite röd i ansiktet.



Inte så kul - inte så provocerande. Tycker jag alltså.

2009-02-23 @ 14:02:07
URL: http://metrobloggen.se/falkman
Postat av: Anonym

FY så fult gjort att sno en bild sådär! Är han inte jurist dessutom???

2009-02-23 @ 14:27:22
Postat av: JeNNy

Taskigt.... :(



Men angående solskydd så är det nog många män (ÄLDRE) som slarvar!

2009-02-23 @ 16:05:38
Postat av: BaraJohan

Lite beige av en blivande jurist att göra med tanke på PLU och allt vad det heter...inta ens halvskoj.

2009-02-23 @ 18:01:13
URL: http://barajohan.wordpress.com
Postat av: Nattis

Om den som äger bilden eller någon som är med på bilden ber ahonom att ta bort den borde han göra det ILLA kvickt för annars kan han åka på ledsamheter. Enligt lagen oh publicering så får man inte ha en bild ute någonstans om man blivit ombedd att ta bort den.

2009-02-23 @ 21:34:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: treamigos

jag tycker att det är enormt lågt att lägga ut en privatperson.



Och sedan inte hörsamma hans begäran att ta bort bilden...



How low can you go?

2009-02-25 @ 20:17:46
URL: http://treamigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0