Ingen "lågkonja" på Kallis

Kallis är det bästa med den så kallade "Stockholmsveckan" på Gotland. Och där råder minsann ingen "lågkonja", för på deras after beach dansar 1 500 pers i rosé för tusentalskronor.

Blondinbella är på plats och njuter helhjärtat. Själva har vi aldrig varit på Gotand under Stockholmsveckan. Och vår erfarenhet av alkolholbesprutade dansgolv sträcker sig främst till mousserande eller champagne.

Är det bara på Stockholmsveckan som det sprutas just rosé? Eller är det en allmän nyhet för i år nu när rosévinet blivit en sån innedryck?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja rosen är nytt för senaste åren =)

Jäkligt onödigt egentligen men f-n så kul.

2009-07-18 @ 19:41:02
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

Hej, jag började just följa din blogg & det skullle vara roligt om du ville följa min också. Glöm inte att anmäla dig till årets blogg:

2009-07-19 @ 02:13:10
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Det skulle vara roligt om ett av mina inlägg skulle vara med på din blogg ^^ jag skulle bli mer än glad!! plus det så fyller jag år om en vecka eller så :) jag fyller den 29:de denna månad! :) Jag har gjort ett inlägg med videoklipp med min hund Zorro som jag själv har filmat, det finns en som jag har redigerat och en som jag inte har ^^

2009-07-19 @ 10:41:47
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/
Postat av: jenny

jag gillar designen på bloggen, den är jätte fin! :)

2009-07-19 @ 13:55:45
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: John

Blondinbella är som en kall

flaska Rose. Underbar!

Tala inte skit om Blondinbella.

Hon är bäst!

Blondinbella Fans Olboys Team

2009-07-20 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0