Storstadspojken Costanza

Storstadspojken tycker att hans familj är som George Costanzas familj i Seinfeld. Hoppas att det inte innebär att det då är Nils själv som är George? En snål, bitter, neurotisk, skallig liten man med många komplex och oförmåga att behålla ett jobb? Nej, det kan inte stämma. Nils har ju tjockt hår.


Det vore roligt om likheterna med familjen Costanza även innebär Festivus-firande, ni vet med aluminiumstång istället för julgran och så ska allihop berätta hur besvikna de blivit på varandra under året, och så avsluta med brottningsmatch där pappan ska ned i golvet. Det skulle bli bra bloggmaterial.


Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Halloj i värmen!



Jag är ute efter Svenska samt Matteböcker inför hösten. Komvux på distans!

Har du det eller om du vet någon som vill sälja sina så får du jätte gärna höra av dig :)

Det är supersvårt att få tag på!



Ha de gott så länge!

2009-07-02 @ 22:33:14
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR SEINFELD; STÖRTSKÖN SERIE!

2009-07-03 @ 07:05:06
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Jag har alla säsonger av Seinfeld på DVD... älskar serien! Även fast George är en "jobbig" typ så älskar jag honom ändå... :)

2009-07-03 @ 10:36:46
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Bloggtipsarna, häftigt. Får man vara med? :)

2009-07-03 @ 13:30:48
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0