Var är alla män som vill ha Rosing?

Var är var tredje svensk man som ville ha en relation med Linda Rosing? Kanal 5 skröt innan programstarten om nästan en miljon män som vill dejta henne. Var är dom nu? Inte framför teven på tisdagkvällarna i alla fall. "Den rätte för Rosing" floppar, drygt 220.000 tittare fick programmet igår. Väldigt dåliga siffror om man tänker på hur mycket reklam och förhandssnack det har varit.

Man kan också jämföra detta med de 560.000 som tittade på hennes medverkan i Sanningens ögonblick. Intresset har mattats.

Kommentarer
Postat av: Catta

Men hur tror dom det ska dra tittare när dom tillåter att hon framställs som en idiot som man kan sparka och spotta på?



http://cattasbubbla.wordpress.com/2009/03/04/den-ratte-for-rosing/

2009-03-04 @ 19:24:30
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Fargood

Vem fan vill se någon på tv som skuttar runt med en falukorv mitt i ansiktet

2009-03-04 @ 21:10:21
Postat av: SvarPawCatta

TIll Catta:



Vänta, behövde hon hjälp för det? Jag läste häromdagen att Rosing blev känd (?) genom Big Brother, jag är för ung för att ha sett det själv och jag vet inte, men tvivlar starkt på, att hon gjort sig känd genom något annat.

Första gången jag lade märke till henne var i hennes medverkan av Hål I Väggen, för det första så valde hon att ta med sin frisör av alla människor :P

Klockrent citat från det avsnittet:

Programledaren: Det var någon i det andra laget som sa något till dig...

Linda Rosing: (tänker efter) Hmm, ja det var nog någon i det röda laget...

NO SHIT det är det var någon i det röda, det är det som är det andra laget eftersom du var i blåa laget gumman

2009-03-04 @ 21:15:37
Postat av: Zaz

Word på Fargood.

Tjejen, damen, plastikoperationen e ju förfan inte ens snygg.

She is a NOBODY utan utstrålning och intressanta drag.

Har ni ingen självkritik på "anal 5"?

2009-03-04 @ 22:13:54
Postat av: Bloggtipsarna

Catta - mycket bra skrivet, vi har också funderat i dom banorna. Finns ingen anledning att ha kommentarerna omodererade, kommenterarna trissas upp av varandra att bli värre och värre och fler och fler.

2009-03-05 @ 07:14:43
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/
Postat av: Catta

Och var är min kommentar som låg här i går? Var det något fel på den eller?

2009-03-05 @ 13:19:01
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Catta

Skit i min ovanstående kommentar, det var nåt vingel med min läsare så inga kommentarer fanns, så radera den om ni vill :)



Bloggtipsarna: Ja jag blir bara förvånad att inte kanal 5 inser det själv, dom måste skaffa bättre folk som sköter marknadsföringen tror jag.



Till SvarPawCatta: Oavsett vad man må tycka om LR så ligger det i Kanal 5´s intresse att få henne att framstå som intressant och spännande, och det har dom misslyckats med bl.a genom bloggen

2009-03-05 @ 13:25:06
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Jag beslöt mig för att ge programmet en chans. Och såg ett helt avsnitt. Jag är glad att jag gjode det - för jag kan nu åtminstone säga at jag sett skiten. De framställde både Rosing som en idiot och de som dejtade henne som det. Och var låg intresset i detta? Har inte 5:an något bättre att visa

2009-04-01 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0