Marie Plosjö om Bingo

Marie Plosjö har i några inlägg berättat om hur det var när hon träffade Bingo Rimér första gången. Idag skriver hon om sin första plåtning med honom, och det är ingen rolig läsning.

"Jag litade på Bingo till 100 %. Han var ju en av Sveriges mest respekterade fotografer tyckte jag då. De skrattade och jag skrattade med. När jag nu tänker tillbaka på hur det var så uppfattar jag dessa skratt på två helt olika sätt. Då tyckte jag att de skrattade med mig men när jag upprepar allt med alla små signaler och med en hel del erfarenhet så var det snarare ett föraktfullt skratt. Som de visste att jag var så full av beundran så de hade kunnat få mig till att göra nästan vad som helst bara rätt ord yttrades. "Lilla naiva tjej"."

Det är ganska intressant hur det kan bli när man ser tillbaka på olika händelser när några år har passerat. När man blivit både äldre, klokare och fått mer erfarenhet. Vi har nog alla varit med om liknande situationer - inte just nakenfotograferingar - men andra sammanhang där man känt sig liten och osäker och utlämnad, men inte haft förmåga att säga ifrån eller ens kunnat sätta fingret på vad som är fel. Men eftersom tiden går och man tittar bakåt så kan man känna att det där var verkligen inte okej. Synd att man inte har den där erfarenheten när man som bäst behöver den.

Kommentarer
Postat av: Babbs

USCH!!!

2009-05-27 @ 20:59:47
Postat av: Snuffis

usch o fy!!!

2009-05-27 @ 22:12:15
URL: http://myrabbit.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla äckel den där Bingo

2009-08-11 @ 08:28:35
Postat av: Bingo

Bingo ja, haha. :)

Vilken fin blogg du har. Den lägger jag till i mina favoriter.

2010-09-16 @ 11:03:02
URL: http://www.bingoordlista.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0