Storstadspojken vinner över Blondinbella

Nu när vi har sett ett avsnitt av Blondinbella-TV, och ett klipp av Storstadspojkens "100 största djurögonblick på YouTube" kan vi konstatera att Storstadspojken vinner med hästlängder. Både när det gäller filmkvalité och innehåll.

Vi gillar Blondinbella, tycker att hennes blogg blivit riktigt bra på sista tiden, men VEM lurade henne att göra tv? Snacka om att förstöra sitt varumärke. Blondinbella vill visa upp en annan bild av sig än hon gör i bloggen, och det kan man ju lugnt konstatera att hon gör. Men det är inte till det bättre.

Kommentarer
Postat av: @nn@

Det var rent pinsamt att se!

2008-12-16 @ 06:18:38
Postat av: emelie

Jag störde mig så på hennes röst Hur tillgjort konstig hon låter! Jag håller med att det var pinsamt.

2008-12-16 @ 08:03:55
URL: http://emeliecx,blogg.se
Postat av: Alina

Ok, tänkte hålla mig från att se det där eftersom jag inte ens läser hennes blogg. Men nu var jag ju tvungen... oj! vad pinsamt... Inget låter ju naturligt. När hon sitter och pratar med sin assistent t ex... haha.. snacka om inövade repliker. Då är nästan Stina-lees video update bättre, haha, sorgligt men sant...

2008-12-16 @ 13:44:12
URL: http://metrobloggen.se/happilyneverafter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0