Katrin + Robin = SANT?

Katrin bloggar idag om gårdagens Idoltävling. Enligt henne kommer det att gå bra för Robin i framtiden.

Visst, det kommer säkert att gå bättre för honom nu än vad det hade gjort om han hade vunnit - att det INTE är bra att vinna Idol är ju ingen större hemlighet. (Stackars Kevin)

Förutom att förutspå Robin en bra karriär så verkar hon dessutom ha blivit smått förälskad i den lille "läckerbiten(?)". "Näe, fast Robin har skinn på näsan. Det har han. Igår när han åkte ut så var det svårt för honom att hålla tillbaka tårarna. Det var sexigt tycker jag. Hela hans kropp ville bara storböla, men han tillät sig inte. För han är en man. Och va fan kom igen. Vem bölar över Idol...? Men samtidigt visade han på svaghet och det är vackert. Det kommer att gå bra för Robin. Kanske att han flyttar in hos mig.Jag erbjöd honom det. Jag sa det att jag är en nyskild kvinna i mina bästa år som bor i en flådig våning på Öfvre. Han är så välkommen att flytta in om han behöver någonstans att krascha som man säger. He he."

Vad romantiskt!

Kommentarer
Postat av: calle

kommer katrin bli slickad av robin då?

2008-12-06 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0