Marie Picasso ryter till

Marie Picasso skriver ett långt försvarstal i sin blogg, hon är trött på alla elaka kommentarer hon får, att hon inte jobbar, att hon är slut, att hon är tjock etc. Carolina Gynning som säger att hon äter rulltårta till frukost, och Katrin Zytomierska som som säger att hon jobbat på ett café. (I bloggen skriver Katrin att hon menar för 7 år sedan medans frågan i teve handlade om det senaste året, enligt Marie).

"Har inte tackat ja till några sk kändispartaj, eller dyl då jag helt enkelt inte varit hemma, eller haft orken, inget jag prioriterat ! Och det känns nästan som man får be om ursäkt för att man inte syns överallt med champagne i handen, att man valt en annan väg att gå !  "  Hon har ju lixom totalt försvunnen lixom..."  Haha...JA, ( Tack å lov för det , om det innebär att finnas till om man är i tidningarna så mycket som möjligt) jag har tackat nej till tidnings artiklar, till festerna...till expressens omslag,  i deras bilagor..till lets dance, till wipe out..till andra tv-produktioner..., Jag har spelat in sång program som kommer till våren, jag har skrivit låtar, spelat in låtar..ja..listan kan göras lång... Och jag kommer fortsätta med det. Jag gör det som känns viktigt för mig, och för mig är det inte att synas så fort man får chansen, ganska tragiskt att människor verkar tycka att det är det som är meningen, och står man inte där i skvallerblaskorna så finns man lixom inte, Sorgligt !!... "

Vi tycker det är trist att Marie tar åt sig, men samtidigt är hon ju inte mer än människa så det är ju förståeligt om hon blir ledsen. Vi tycker hon är både vacker, ödmjuk och duktig på att sjunga, och det är mer än man kan säga om många.

Kommentarer
Postat av: finatina

Det är som en tävling att elakast vinner :-/

2008-12-10 @ 08:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0