Veckans guldstjärna v 47

Veckans guldstjärna går till en blogg som förtjänar den för att den är en stor inspirationskälla för den som vill leva ett nyttigt liv.

Den vinnande bloggen är - Min lilla gröna - en koststuderandes syn på mat och hälsa. 

"Min lilla gröna" tilldelas guldstjärnan med motiveringen:
På bloggen "Min lilla gröna" samsas hälsosamma recept med fakta om mat, tips och annat. Namnet antyder att bloggen enbart handlar om vegetarisk mat, men så är inte fallet. Här finns både grön mat och mat som innehåller fisk och kött. Det mesta känns väldigt nyttigt, men det blir aldrig tråkigt eller "för präktigt" - recepten är väldigt lockande. Texten varvas med fina bilder och bloggens layout som sådan är väldigt snygg. Den som inte blir inspirerad till hälsosamma val av "Min lilla gröna", blir det nog aldrig.

Kommentarer
Postat av: Emms

Vilket bra val! Jag älskar hennes blogg =)

2008-11-23 @ 22:08:24
Postat av: Maya

Ja, jevvla bra blogg!

2008-11-24 @ 08:07:09
URL: http://mayasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0